-->

4 mar 2014

Początek nowego rozdziału życia….


Dałam tytuł początek nowego rozdziału życia, choć po części jest to trochę kontynuacja starego, aczkolwiek teraz nieco w innej formie i co ważniejsze wychodzi ono na światło dzienne, a mam tu na myśli to, że od teraz będę się nim dzielić z Wami…

   Nowy Rok zawsze niesie ze sobą nowe postanowienia. Moim jest by skupić się na rzeczach dla mnie ważnych, takich jak zdrowie, dom i przede wszystkim czas, który niestety nieublagalie sunie do przodu, jak nurt rzeki, którego nie można powstrzymać i mam wrażenie, że sunie troszeczkę za szybko, bo z perspektywy czasu wydaje mi się, że mam go za mało i jest go coraz mniej na realizację moich planów.
   Moja przygoda z blogiem zaczęła się niedawno, ale zafascynował mnie ten świat, i wciąż go odkrywam, i nadal mnie zaskakuje. Dlatego właśnie sama postanowiłam stać się jego częścią stawiając sobie tym samym wyzwanie czy podołam temu. Czas pokaże…


   Trochę mineło czasu od początku roku, kiedy to miałam w planach dać pierwszy post na nowym blogu, aczkolwiek jestem, bądź staram się być perfekcjonistką i właśnie dlatego, że chciałam by ten blog miał jako tako ręce i nogi, zajęło mi niestety nieco więcej czasu z jego publikacją…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz