-->

11 cze 2014

Ślubna oprawa...



Miesiąc temu miałam przyjemność zrobić parę fotek podczas ceremonii ślubnej moich znajomych. Jako dodatek, wykonałam dla nich opakowanie na CD.
Nie byłabym sobą gdybym tego nie zrobiła, bo przecież uwielbiam rękodzieło
Tym razem postanowiłam zrobić je w rochę w innym stylu niż zwykłam to robić, ale chyba takie mi się bardziej podoba.
W zasadzie to nawet wykonuje się je szybciej niż te co poprzednio robiłam.
Wpierw robię projekt, drukuje, wycinam, zszywam a na koniec dodaje dodatki.
Bardzo mi się podoba styl z guziczkiem, a że mam ich trochę, na razie przy nim chyba zostanę, aczkolwiek pomyślę również nad innym zamknięciem J


Jeśli masz ochotę zobaczyć moje fotografie zapraszam na mojego bloga M CHODKOWSKA PHOTOGRAPHY, poświęconego mojej drugiej a zarazem pierwszej pasji.






Gosia


♡♡♡


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz