-->

30 gru 2014

Koniec Roku...




Nie mogę uwierzyć, że koniec kolejnego roku już jutro… nie wiem jak Wam, ale ja ledwo co się obejrzałam, a on już minął… tak szybko, że nie zdążyłam się nawet nim nacieszyć…
   Ten rok był dla mnie bardzo bizi… remont kuchni, fotografia, prowadzenie bloga itp… miałam tyle planów, a nie starczyło mi czasu aby wszystkie zrealizować… zazwyczaj nie robię listy na kolejny rok, choć w tym roku takową chyba jednak naskrobię… chcę lepiej zorganizować sobie czas, gdyż mam wrażenie, że w 2015 będzie się wiele działo. Nadchodzą wielkie zmiany w moim życiu, do których muszę się przygotować i również zadać sobie pytanie: co dalej…

Na pewno na mojej liście znajdą sie:
-        "Blogować" częściej
-        Remont korytarza oraz salonu ( których przemiana na pewno pokażę się na blogu )
-        Robić więcej wypadów za miasto
-        Zdrowo się odżywiać
-        Spełniać swoje marzenia
-        Kochać i być kochaną


A Wy też macie swoją listę na 2015?

Życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, dalekosiężnych planów, pewności siebie i poszerzania horyzontów.
Czerpcie z życia tyle ile się da, by mieć lepsze wspomnienia na przyszłość.




Do uslyszenia w Nowym Roku, ściskam Was mocno.

with love
m.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz